تکامل سری M در طول زمان [اینفوگرافی]
 

در حال حاضر، شاهد نقطه عطفی را در سری خودروهای M هستیم. از طرفی در سی و پنجمین سالگرد تولید این سری، تولید M3 کوپه و کانورتیبل متوقف شده و از طرف دیگر، قرار است M4 کوپه جای آن را بگیرد. خبر توقف تولید M3 برای بسیاری از طرفداران بی‌ام و، ناراحت‌کننده بود. M3، همیشه از سال ۱۹۸۳ که تولیدش آغاز شده بود، به عنوان یک خودروی سبک، با قدرت بالا و دیفرانسیل عقب برای رانندگان شناخته می‌شد. ولی با پیشرفت تکنولوژی، روز به روز، وزن خودروها اضافه شد و M3 نیز از این امر، مستثنی نبود. سال ۲۰۰۷ که مدل E92 M3 کوپه معرفی شد، بسیاری از طرفداران M3 در برابر موتور بزرگ V8 و وزن بزرگ این ماشین موضع گرفتند.

خودروی M4 نیز، چیزی را عوض نخواهد کرد و بسیار به M3 کوپه شبیه خواهد بود تا بتواند در بازارها، جای پیدا کند.

 


روند تکامل خودروهای سری M از ب ام و M1 در سال ۱۹۷۸ آغاز می‌شود. در اینفوگرافی بالا، نگاهی داریم به تغییرات سری M در طول زمان و آینده‌ای نزدیک که در انتظار آن‌هاست.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 175
بازدید دیروز : 199
بازدید هفته : 175
بازدید ماه : 13103
بازدید کل : 462817
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2